  • Data: 2021-05-01 14:33:13
    Temat: Re: Kredyt eko i wibor
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Adam.
    On 01.05.2021 13:10 you wrote:

    > Przepraszam, ale nie rozumiem. Pożyczam z banku określoną kwotę,
    > niech to będzie 60 tyz zł. Oddać mam, powiedzmy, 70 tys. razem z
    > odsetkami i jakimiś tam dodatkowymi opłatami. Więc co tu przeliczać
    > w trakcie? Co innego, gdybym chciał pożyczyć w jakiejś walucie. Nie
    > wiem, nie znam się, tv raczej nie oglądam, ale obiło mi się o uszy,
    > że był jakiś duży problem z kredytami walutowymi jakieś kilkanaście
    > lat temu. Tutaj wydaje mi się jasne - fluktuacja kursów walut. Ale
    > też wydaje mi się proste, że jak pożyczyłem przykładowo 10 tys.
> [...]

    Bo wybrałeś sobie kredyt eko, który ma być jak najtańszy, dlatego jest
    nisko oprocentowany ale uzależniony od WIBOR.

    Jeśli chcesz kredyt że stałą ratą, to idź do banku po normalny kredyt
    samochodowy. Dostaniesz stałą stopę ok 10% przez cały okres
    kredytowania. Oraz stałą ratę przez cały kredyt. I będziesz zadowolony.

    Zapłacisz za to w odsetkach kilka tysięcy ekstra, ale za to dostaniesz
    to ci chcesz, czyli stała ratę.

    --
    Pete