  • Data: 2005-09-01 19:32:15
    Temat: Re: Kredyt bank
    Od: mlody_book <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Zakladam, ze dostales do reki pismo o umorzeniu poprzednich naleznosci ?
    > ;)

    O tym pomyślałem dopiero na hauzenie ;-( ale zadbam o to, może jutro. W
    domu jak wszedłem przez neta na konto okazało się, że zamiast wybranej
    przeze mnie karty Maestro widnieje, jakoby zamówiona przez mnie, VISA
    Elektron. Czyżby reklamacja tuż po reaktywacji?? Wysłałem już maila
    przez kb24, ale przy najbliższej wizycie na pewno zapytam i o to. A
    jeszcze dyskutowaliśmy z Panią Kasią dlaczego Master, a nie Visa.

    > Bo jesli nie, to zyjesz w MatriXie ;)

    To wcześniej nie żyłem???? ;-)))))))

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)