    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 3 Nov 2021 04:47:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Koniec Inteligo
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 30 października 2021 o 18:26:28 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    produkty", które pokazują się migusiem, pod "finanse" - i nie da się do nich wejść
    nie przechodząc przez ten nieszczęsny "pulpit" (chyba że sobie ręcznie wpiszesz w
    pasek adresu).
    > Do mBanku przestałem zaglądać i go używać gdy interfejs mnie zniechęcił.
    > Santandera używałem stale, choć tylko praktycznie klikam stamtąd
    > przelewy i nic więcej nie robię, ale jest czytelnie (może się
    > przyzwyczaiłem)

    mBąk mocno zmienił ST od czasu pasiakowo-łowickiej rewolucji.
    Daleki jest od polecania go, ale skoro inteligo ma się zwinąć, a mBąka i tak masz, to
    zajrzyj w wolnej chwili.
    A co właściwie jeszcze można robić w ST poza zlecaniem przelewów? Ew. od czasu do
    czasku wyklikać KK ;>
    A nie ma gorszej kary dla banku - np. za buraczany ST - jak robić z niego przelewy,
    bo bank przecież za to płaci ;>

    Plus wiśnie na start i rok ubezpieczenia.
    bankomatu dowolnego w miesiącu.

    KK na 50k - i ten klik naprawdę działa - wszystko przetestowane.
    > Ale nie potrzebuję organizować żadnych ping-pongów - chętniej zapłacę
    > nawet za święty spokój.

    No to nikt nie broni płacić - ale w takim razie możesz mieć konto wszędzie ;>
    Oczywiście poza likwidowanym inteligo...
    Ja zaś pokazuję, jak łatwo można nie płacić za konto, które daje nieco/sporo więcej
    niż inne "bezpłatne z gwiazdką".
    W mille - wystarczy raz na zawsze rozwiązać problem ustawiają zlecenie stałe - w
    milku oraz w drugim banku - i załatwione, co miesiąc 14zł zostaje w kieszeni - za
    kilka kliknięć.

    milkową możesz zostawić, jak chcesz) - choćby w santanderze albo we francuzie (bnp
    paribas) czy w citi ;)
    > Czym się może różnić oferta KK? Że inna niby jest lepsza.
    > Karta, którą płacę tak samo jak inną- nie myślisz chyba, że będę latał
    > po sklepach, bo gdzieś jest jakiś moneyback. Mam znośny limit, z kredytu
    > nie korzystam

    Latać nie musisz "gdzieś" - a po prostu płacić jak płaciłeś.
    W santanderze znów jest promo dla kart visa - silver lub platinum.
    Do 600zł=12 (miesięcy)*50zł (max. moneyback miesięcznie) moneybacku 1% WSZĘDZIE,
    50zł za wyrobienie karty dodatkowej (transakcje dodatkową też liczą się do
    moneyback),
    50zł za przelew z karty na min. 1k (ale to chyba jest równe prowizji, więc bez
    sensu).
    Do tego rok bezpłatności, a potem za 10 pyk/mc (liczą się też transakcje dodatkową).
    Zaś w wersji platinum dodatkowo ubezpieczenia - podróżne, assistance (w tym domowa
    wizyta lekarza) - oraz priority pass.
    Więc tu masz kilka stówek za kilka kliknięć - skoro masz santander z wpływami, to
    prawie na bank masz ofertę "na klik" i to pewnie na sporo więcej niż 10k (minimalny
    limit na platynę).
    A potem jak chcesz zamknąć platynę to oferują kolejny moneyback ;>

    No ale marudnego nie zachęcisz ani stówkami ani tysiącami ;>