    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Koniec Inteligo
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 28 Oct 2021 17:29:59 +0200

    On Thu, 28 Oct 2021 02:51:39 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    bank dobrze wie i z tego korzysta.

    > To pytanie zadaj sam sobie - w końcu inteligo to Twój główny bank.
    > Dla mnie tylko backup.
    > Jeśli PKO po przeniesieniu do "dużej skarbonki" zapewni, że pozostaną numery kont,
    to pewnie sporo się skusi.
    > Tym bardziej, że zapewne albo pozostaną te same warunki ("typ konta:
    > dawne inteligo") - a nawet jak nie, to i tak dla wielu w "dużej"
    > skarbonce będą lepsze - bo nie będą musieli dodawać do 100, a tylko
    > do 5.

    Chodzi o warunek darmowej karty ?

    No wlasnie - warunki musza byc podobne, tzn konto prawie darmowe :-)

    Numer konta ... inny, to bylby pewien klopot, ale przenosiny do innego
    banku, to raczej wiekszy klopot.
    Tylko czemu nie mialyby numery zostac.

    Wiekszym problemem dla klientow moglaby byc zmiana ST i apek ... ale
    apka to juz teraz jedna ?

    > A jeśli nie - to jeśli już ktoś jest w inteligo, to się trochę zna,
    > inaczej by tam nie trafił, bo to nie takie proste (np. trzeba
    > zwalczyć obowiązek zamówienia debetówki). I taki ktoś problemu z
    > przejściem do mBąka, citka czy nawet santandera (choć ten ofertą
    > aktualną aż tak nie kusi) mieć nie będzie.

    Zawsze to jakis klopot, wiec jakby bank pisemko przyslal, ze zmienia
    numer konta, to pewnie wielu by sie pogodzilo.
    Ale przeciez nie ma powodu zmieniac.

    J.