  • Data: 2009-01-06 09:53:57
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "Greg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:gju3ug$19m$1@news3.onet...

    > Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie przed takimi oskarżeniami ostatni (lub przedostatni - nie
    > pamietam) taki koncert odbył się przy zgodzie uczestników na całkowity
    > zakaz spożywania alkoholu w obszarze miasteczka, nad którym nadzór
    > sprawował WOŚP.

    Pleciesz bzdury.
    Najzwyklejsze, wyssane z palca bzdury.
    Nigdy nic takiego nie miało miejsca.
    A gdyby kiedyś Owsiakowi przyszła taka myśl do głowy, to 95% tych ludzi w
    ogóle by tam nie pojechało.
    Nie mieliby po co.

    > Więc powtarzasz argumenty rodem z Radia Maryja - a przyczyny nagonki
    > kościelnej są proste - konkurencja

    Nie. To Ty powtarzasz argumenty rodem z GW.
    Jeśli chcesz wiedzieć jak jest tam naprawdę, pojedź i zobacz.
    Uprzedzając pytania - tak, byłem i widziałem. Nie tylko na ostatnim i
    przedostatnim.