  • Data: 2008-05-15 08:51:21
    Temat: Re: Kolejny ZONK z Getinbankiem...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Radek Wroclawski" 482bcb1e$...@n...home.net.pl

    > bo Getin to taki McBank, dla ludzi, którzy chcą szybko, bez czytania
    > (nie mówiąc już o rozumieniu) czegokolwiek. A później się dziwią, że ich
    > wspaniały McBank ich wyrolował. Nie jest to uwaga pod adresem klientów,

    No -- myślę, że nie pod adresem klientów. :)

    > a raczej podkreślenie sposobu działania tego McBanku.

    > Kilka wątków wyżej jest dyskusja na temat oszustów udzielających
    > kredytów samochodowych Getinu. Można by jeszcze dorzucić kredyty
    > hipoteczne Dombanku (czyli ten sam właściciel), gdzie prowizja za
    > wcześniejszą spłatę kredytu dochodzi do 12%.

    Tylko ;) 12%. :) Od tego, co przedwcześnie spłacone czy od całego kredytu?
    Weźmy takie 150 tysięcy złotych -- 12% od tego to 18 tylko ;) tysięcy...
    Hipoteczne zazwyczaj są tanie, więc raczej ;) opłaca się wrzucić te
    pieniądze na jakąś lokatę/konto_oszczędzające. Ale zapewne delikwent
    spłacający przedwcześnie -- nie wie o tej prowizji. :)

    > Jaki inny bank ma tak wysoką prowizję? O najwyższym spreadzie
    > ze wszystkich banków już nie ma nawet co wspominać...

    A jaki jest w Getin i jaki w innych bankach?

    --