  • Data: 2008-05-16 21:18:38
    Temat: Re: Kolejny ZONK z Getinbankiem...
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> wrote in message
    news:g0jugl$3ho$1@news.onet.pl...

    > Tak sie ciemny lud robi w konia
    >
    > Tak tak, marża za kredyt całkowicie symboliczna tylko brać i się cieszyć.
    > Tymczasem nasze kochane baneczki zmniejszają marże klient cieszy się.
    > Natomiast w umowach nie ma nic o widełkach spreadu, czyli cenie po jakiej
    > realizowana jest spłata kredytu walutowego. A tutaj banki szaleją. Przez
    > pół roku średni spread walutowy wzrósł o 0,5 punktu procentowego.

    Taaa... Tak sie zastanawiam, wzialem kredyt 8 lat temu, bank mi
    przewalutowal po kursie 2,5712, teraz spracalem rate wg kursu 2,1581. Jakie
    znaczenie ma dla mnie po jakim kursie bank kupuje teraz CHF? A jakie
    znaczenie bedzie to mialo za 5 lat? Spread ma niewatpliwie znaczenie dla
    kredytow krotkoterminowych, dla dlugoterminowych wazniejsze sa wahania
    kursowe, a nie wahania spreadu.

    MK