  • Data: 2002-01-09 17:14:28
    Temat: Re: Klient niechciany?
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kredyt Bank hahahahahahahahahahahahahahahahahaha - firmowe.

    Nie masz zadnego prywatnego konta?
    Jak nie to pozostaje Ci zalozyc, niestety. Nie wiem dlaczego ale na
    prywatnym koncie latwiej dostac debet. Mozesz sprobowac w PeKaO SA, z tego
    co pamietam byli dosc liberalni jesli chodzi o przyznawanie debetow. Mozesz
    sie dowiedziec na co mozesz liczyc pokazujac historie konta z KB ale to
    skomplikowana sprawa bo to konto firmowe i nie mam pojecia jak banki to
    traktuja. Ktorys bank podobno przyznaje debet do 6-krotnosci wplywow, chyba
    Lukas tez mozesz sie dowiedziec. Niestety niewykluczone ze bedziesz musial
    czekac te 3 miesiace, moze cos jeszcze Ci ktos podpowie. A w Multibanku
    proponowales pokazanie historii rachunku?

    Piotrek