  • Data: 2002-01-09 23:16:16
    Temat: Re: Klient niechciany?
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak radzą koledzy - spróbuj raczej zrobić sobie historię w koncie
    prywatnym.

    Właśnie tak. Do tego wystarczają trzy RORy każdy z debetem ok 3000.
    Utrzymanie tych rachunków kosztuje nie więcej niż 15 zł/mc + prowizja
    za przyznanie. Historię wypracowuje się przelewając w kółko te same
    kwoty. Można zrobić niezły limit :-) Ponieważ część przelewów
    wykonałem z rachunku firmowego z tytułem "wynagrodzenie" (zawsze tak
    robię jak mam do zapłacenia większe kwoty firmowe gotówką), to w
    niektórych bankach nawet mysleli, że to wpływy z umowy o pracę i o nic
    już nie pytali.
    A dostępne środki są rzędu 9000 - tańsze niż kredyt banowy i bierzesz
    kiedy chcesz.
    Jedynym problemem były wymagania dotyczące dokumentów do wniosku o
    przyznanie. Było trochę cyrków, ale zamiast wymaganych zaświadczeń z
    ZUS i US złożyłem oświadczenie, że nie zalegam - poparte własnym
    podpisem (pod rygorem sankcji z art 233 KK) oraz kserokopie przelewów
    na ZUS za 3 mce i wystarczyło :-)

    CEZ