    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasa NFZ, b.: Re: Rząd potwierdził
    Date: Sat, 9 Oct 2010 00:13:00 +0200

    "SQLwiel" i8nb4h$ivr$...@n...onet.pl

    > Ale, przypominam, dyskutujemy o tym, czy leczony ma być na koszt budżetu, czy za
    swoje. To trochę trudno ustalić w chwili, gdy EKG
    > nagle robi się płaskie... ;)

    Wyolbrzymia pan problem, panie kolego...
    Póki pacjent nie przedstawi dowodów o których wyżej, musi płacić... :)
    To chyba i proste, i oczywiste... ;)

    Do pacjenta więc należy wybór -- poddać się tym badaniom, czy nie poddać. ;)

    Szybko by odeszła ochota na ględzenie o dopalaczach
    i znienacka ludzie budziliby się otruci grzybami lub wódką... :)

    > Tak, ja też. Ale nam (a raczej motłochowi) mąci się w głowach dyskutując o
    prywatyzacji szpitali. Prywatne szpitale będą jeszcze
    > skuteczniej za pomocą łapówek wysysać pieniądze z budżetowego NFZ-u.
    > Jedyna droga reformy lekarsko-farmaceutycznego kartelu (niesłusznie nazywanego
    "służbą" zdrowia), to likwidacja NFZ.

    Jedyna słuszna droga -- to leczenie moralności. :)

    I tu uwaga na ,,czerwonych''!!
    Pod przykrywką walki ze złem, chcą oni obzdulić nas z naszych podatków!!!

    Proponują, aby egzorcyści wygnali duchy pożądania!
    A czy egzorcyści będą wyganiali te duchy za darmo?
    Czerwoni po prostu szukają pracy (zarobku) dla egzorcystów po
    tym, jak nowy (czyli obecny, niemiecki) papież likwiduje służbę
    egzorcystyczną, tak staranie, skwapliwie budowaną przez jego
    poprzednika a naszego rodaka...

    Czerwonym ufać nie wolno!!! Chcą po prostu dotować duchownych!!! :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'