  • Data: 2012-04-12 21:06:45
    Temat: Re: Karta od 10 PLN
    Od: Jasio <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-12 20:42, Clegan pisze:

    > Skąd mam to wiedzieć ? Idź i zapytaj.

    Nie ma.

    W Polsce wszyscy płaczą, że właśnie bankrutują. Ostatnio znajomy mi się
    żalił, że mu strasznie ciężko idzie, bo nie wyciąga już 40k miesięcznie
    tylko 30k. Nie masz pojęcia jak chodzi zestresowany. To nie żart.

    > Zresztą gdyby marża w takiej wysokości byłą regułą to żaden sklepik by
    > nie zbankrutował.

    Hehe.
    Nie znam nikogo z głową na karku, kto by zbankrutował.
    Znam za to trzy przypadki idiotów
    1 i 2: życie ponad stan, kupowanie aut po 400k na kredyt i niestety jak
    się pogorszyło, to mimo, że firma przynosiła w teorii zyski, to w
    praktyce o wiele za niskie na pokrycie zobowiązań
    3: branża, która się mocno kurczyła, facet miał ponad pięć lat, żeby się
    przebranżowić, ale tego nie zrobił. Skoro od zawsze robił to samo, to
    nie będzie się po 20 latach zmieniał.

    > Tu masz coś na ten temat: http://samcik.blox.pl/2012/02/Cala-prawda-o-intercha
    nge-ty-placisz-karta-50-zl.html

    Czytałem te wypociny/manipulacje, niech autor najpierw nauczy się liczyć.
    Jeśli ktoś wlicza koszty stałe za terminal do kosztów prowizji to jest
    zwykła chamska manipulacja.

    Albo liczymy wszystkie koszty stałe - czynsz, prąd, telefon,
    pracowników, itp. Albo żadne.
    I albo wliczamy je we wszystkie produkty, albo w żadne.
    A jak już wliczamy koszty stałe to proporcjonalnie, czyli jak
    sprzedajemy zapałki za 20 gr i telewizor za 3k, to czynszu nie dzielimy
    na 2, tylko wliczamy proporcjonalnie do ceny.