  • Data: 2012-04-12 21:33:00
    Temat: Re: Karta od 10 PLN
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Kwi, 21:06, Jasio <n...@o...pl> wrote:

    > W Polsce wszyscy płaczą, że właśnie bankrutują. Ostatnio znajomy mi się
    > żalił, że mu strasznie ciężko idzie, bo nie wyciąga już 40k miesięcznie
    > tylko 30k. Nie masz pojęcia jak chodzi zestresowany. To nie żart.
    I z pewnością Twój znajomy to niezwykle miarodajne źródło statystyki.
    Sorry ale już kompletne dyrdymały opowiadasz o sklepikarzach którzy
    wyciągają 30k miesięcznie, bankrutujących bo samochód za pól banki
    kupili dla kochanki.
    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Idź i załóż taki sklepik - potem się
    wypowiadaj.
    EOT