eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarciana reklamacja transakcji internetowej › Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
  • Data: 2010-04-20 17:32:36
    Temat: Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Kwi, 23:25, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Nieotrzymanie oplaconego karta towaru i/lub uslugi jest jednak podstawa
    > do zlozenia reklamacji, oraz podstawa dla banku do zrobienia
    > chargebacku. Takie sa ustalenia w ramach przynajmniej obu organizacji,
    > i w praktyce tak bylo np. przy bankructwie nie pamietam juz ktorego
    > przewoznika lotniczego (jego acquirer raczej troche doplacil do interesu
    > wtedy).
    > Oczywiscie nie oznacza to, ze bank chetnie uzna reklamacje, ale jesli
    > transakcja karta dotyczyla zakupu na aukcji, a nie np. zasilenia swojego
    > konta (nie znam sie na Allegro), to IMHO szansa jest.
    > Z tym, ze najpierw zapytalbym Allegro co o tym mysla. Moze wola sami
    > normalnie zwrocic pieniadze.


    U mnie kiedys byla podoba sytuacja: zaplacilem za usluge przez
    PayPala. Usluga nie zostala wykonana - zlozylem wniosek o chargeback w
    Multibanku - i nie bylo zadnego problemu.


    Pozdrawiam
    Rafal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1