eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarciana reklamacja transakcji internetowej › Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
  • Data: 2010-04-22 20:52:35
    Temat: Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 10:50:36 +0000 (UTC), Podatnik napisał(a):

    > Kupiłem coś na allegro i zapłaciłem kartą kredytową. Towaru nie dostałem,
    > sprzedający zbiera negatywy.
    >
    > Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy poprzez reklamację transakcji na karcie, czy
    > też jedynym rozwiązaniem jest pofatygowanie się do organów ścigania w celu
    > spełnienia warunków Programu Ochrony Kupujących?

    Kiedyś słyszałem, że w takim sporze uczestniczą 3 strony: kupujący,
    sprzedający i organizacja karciana.
    Reklamację można składać za pośrednictwem banku i trwa to ok 60 dni.


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kolejowo
    http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index5.ph
    p

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1