eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarciana reklamacja transakcji internetowej › Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
  • Data: 2010-04-20 21:19:21
    Temat: Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 23:25:01 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >> Raczej nie. Transakcja, która dokonałeś to transakcja z QXL Polska. QXL
    >> dostało Twoje pieniądze.
    >
    > Nieotrzymanie oplaconego karta towaru i/lub uslugi jest jednak podstawa
    > do zlozenia reklamacji, oraz podstawa dla banku do zrobienia
    > chargebacku. Takie sa ustalenia w ramach przynajmniej obu organizacji,

    Tak. Tyle, że on zapłacił nie za towar sprzedawcy, tylko QXL Polska za
    usługę. QXL usługę wykonało.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1