  • Data: 2002-04-04 11:52:41
    Temat: Re: Kampania Pekao SA
    Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na planie filmowym zawodnicy popisali się nie tylko talentem piłkarskim,
    ale
    > również i aktorskim, dlatego praca nad kampanią przebiegała bardzo
    sprawnie.

    odbiegajac od tematu...
    ogladam (z corka) reklame bodaj Lejsow w ktorej pokazuje sie Dudek...
    Bardzo go lubie itd... ale za diabla nie moge zrozumiec co mowi w momencie
    kiedy pokazuje na plansze boiska palcem...
    "A to tez ja?" <--- ??????! :))
    Moja Zuska (23miesiace) wyglada na taka co chyba wie o co mu chodzi, ale nie
    komentuje sprawy...

    Podsumowujac... mam nadzieje, ze w nowych spotach Dudek raczej sie nie
    oddzywa ;)), tudziez popracowal nad wymowa i dykcja... medialnie bardzo
    traci w takich momentach.

    |nz_Mamon

    ps: lejsy to wcale nie lejsy tylko "czijo-czijo"... ;) ech... pokolenie
    wychowane na landrynkach i wyrobach czekoladopodobnych ciezko nadaza za
    nowinkami i jeszcze ciezej godzi sie z tym, ze dzieci chlona swiat przez
    telewizje/komputer/itp/itd.