  • Data: 2013-07-01 16:40:43
    Temat: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    A.L. wrote:
    > On Mon, 1 Jul 2013 01:52:11 +0200, "J.F."

    To jak sie otwiera pierwsze konto ? Za poreczeniem rodzicow ?
    A sieroty ?

    >nie trzeba,
    >ale nie otwieraja kont ludziom, ktoryz nie potrafia wykazac, ze sa
    >stalymi mieszkancami.
    >dlatego turysta ich raczej nie przekona.

    No ale powiedzmy student na praktyce, bedzie 3 miesiace, ale bez konta
    to nawet stypendium nie dostanie.
    Staly mieszkaniec czy nie ?
    A przeciez musi uczelni za akademik zaplacic czekiem.

    A turysci tez rozni - przyjedzie taki, chce poplynac na Hawaje, ale
    najpierw jacht musi kupic czy wynajem oplacic.

    >co nie ozncza, ze nie da sie otworzyc konta w jakiejs uni kredytowej,
    >bo ci zwykle sa bardziej elastyczni
    >do otrzymania karty kredytowej tez zwykle historia kredytowa nie jest
    >potrzebna. pytanie tylko czy limit bedzie 10000 czy 100.

    Limit powiedzmy niekoniecznie duzy, ale 100$ to przeciez na hotel nie
    starczy :-)
    Debetowych rozumiem w USA nie znaja, ale moze jakies kaucje ?

    Ja rozumiem ze kredytu (czy karty) nikt nie chce dac, bo to taki
    wyjedzie i gdzie go szukac, ale na razie mowa o koncie.

    Ale Credit Record rosnie :-)

    J.