  • Data: 2013-07-01 19:24:18
    Temat: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. wrote:

    > Obawiam sie iz jestem pewien ze nie masz racji. Karte sklepowa tak,
    > kredytowej nie.

    mam

    > Sproboj tez dostac karte kredytowa nie posiadajac udokumentowanego
    > dochodu

    co ma dochod to historii kredytowej. tego tam nie ma.

    bez problemu mozna dostac karte kredytowa wysylajac czy to wyciag z
    konta, czy to paycheck cyz tez W-2.

    najlatwiej dostaniesz karte w banku, w ktorym masz konto, a potem juz
    samo leci. Dwa trzy lata uzywania karty buduje juz wystarczajcą
    historie, zeby dostac nastepna. Limit na pewno nie bedzie wiekszy niz
    300 dolarow na poczatek, co nie znaczy, ze potem nie urosnie.

    Moja zona miala karte ode mnie. Mimo, ze nie pracuje, nie ma dochodu nie
    ma konta i historii kredytowej po za karta wspolna ze mna, ktora uzywala
    przez 3 lata i dostala swoja pierwsza kate indywidualna z limitem 10000.

    > Probowales inaczej?

    w historii kredytowej nie ma sladu po tym ile splacasz.
    jest tylko to co na miesiecznym wyciagu, czyli ilosc wykorzystanego kredytu.
    Mozesz uzywac karty do woli, byleby tuz przed terminem wygenerowania
    wyciagu splacic calosc lub zostawic nie wiecej jak 10% limitu, zeby
    widac, ze karty uzywasz ale nie jestes bez kasy, ze 99% limitu masz
    wykorzystane, po wygenerowaniu wyciagu splacasz pzoostale 10% tak zeby
    nie zaplacic odsetek. Potem mozesz szalec znowu az do tuz przed koncem
    okresu rozliczeniowego kiedy to splacasz karte do poziomu 10% limitu
    kredytowego.

    Splacanie karty po troche jest bez sensu, bo tylko odsetki niepotrzebnie
    placisz a psujesz sobie historie wysokim limitem wkorzystanej karty.

    jesli cos na raty to na pewno nie karta kredytowa. bo to jest kredyt
    oborotwy na historii pokazujacy sie jako revolving.

    musisz kupic na raty cos co nie idzie przez karte kredytowa i na
    historii kredytowej pojawi sie jako "instalment".
    najlepiej samochod. ostatnio bardzo chetnie rozdawali za darmo.
    I wowczas splacasz to regularnie ratami.

    A jak juz bardzo chcesz utopic troche kasy w odsetkach to wez jakas
    pozyczke nawet na niewielka kwote i splacaj regularnie. jest tych firm
    social lending od cholery teraz.