  • Data: 2002-02-13 15:44:37
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawiam sie nad "wyrobieniem" sobie karty kredytowej
    > na wypadek naglych wydatkow ;)

    Dlaczego na wypadek nagłych wypadków ?
    Je tego uzywam z rzadka wspomagając się innymi kartami.

    > Czytajac wstepnie oferte nic tylko brac (Np. Lucas)
    > - do 50 dni bez odsetek.

    To prawda

    > Moze mi to ktos wyjasnic jak niekumatemu - nic na ten temat
    > nie znalazlem w regulaminie...
    > Pytajac prosto: - place karta w sklepie - od kiedy zaczynaja
    > biec odsetki???

    Odsetki biegną od daty wykonania transakcji, ale możesz ich uniknąć o ile
    spłacisz całość zadłużenia w terminie wskazanym na wyciągu, jeśli nie to
    musisz wpłacić przynajmniej kwotę minimalną, a resztę wziąść na dłuższy
    kredyt (dość wysoko oprocentowany).
    Tak więc możesz używać pieniędzy w limicie karty przez okres 50 dni nie
    płacąc odsetek.
    Pozdrawiam
    Grzegorz