  • Data: 2007-02-26 22:54:29
    Temat: Re: KK ilosc i limity
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zalezy od sklepu. W duzych sieciach jest im bez roznicy karta czy
    > gotowka (albo inny bon), ceny moze znacznie nie obniza ale troche moga,
    > sa jeszcze dodatkowe mozliwosci zmniejszenia ceny, i wiele razy bylo tak,
    > ze po tych wszystkich dzialaniach kupowalem za ~ 90% tego, co chcieli w
    > hurtowniach uwazanych za najtansze w okolicy (bywalo tez taniej niz
    > 90%).
    >
    > Oczywiscie "duza siec" to nie MediaMarkt, w ktorym lepiej chyba ogladac
    > niz kupowac.

    zaleznosc jest nieco inna, jezeli kupujesz w malym sklepie gdzie np.
    wlasciciel obsluguje klientow to wynegocjowanie rabatu przy platnosci
    gotowka nie jest problemem

    kupowalem kiedys w takim sklepie gang, chcialem zaplacic karta a gosc
    czy nie moge gotowka, ja na to, ze oczywiscie tak, ale co z tego bede
    mial? i dostalem gratis fajny krawat i 50% rabat na koszule, jedno i
    drugie i tak chcialem kupic...oplacilo sie pogadac ;-)

    ale w molochach nie ma co na to liczyc, pracownikowi jest bez roznicy
    czym klient zaplaci

    --
    pozdr.
    RobertS