  • Data: 2007-02-26 22:11:21
    Temat: Re: KK ilosc i limity
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Ja tam z doświadczenia wiem, że z płatnością kartą nie ma żadnych
    > problemów w sklepach, które maja ceny wyższe niż pozostałe.
    > W sklepach z cenami poniżej przeciętnej, z przyjmowaniem płatności kartą
    > było już różnie, natomiast jeśli zaczynałem negocjować cenę towaru, to
    > pierwsze pytanie sprzedawcy dotyczyło płatności: gotówka, czy karta.
    > I ewentualne obniżenie ceny wchodziło w grę wyłącznie przy płatności
    > gotówką.

    To zalezy od sklepu. W duzych sieciach jest im bez roznicy karta czy
    gotowka (albo inny bon), ceny moze znacznie nie obniza ale troche moga,
    sa jeszcze dodatkowe mozliwosci zmniejszenia ceny, i wiele razy bylo tak,
    ze po tych wszystkich dzialaniach kupowalem za ~ 90% tego, co chcieli w
    hurtowniach uwazanych za najtansze w okolicy (bywalo tez taniej niz
    90%).

    Oczywiscie "duza siec" to nie MediaMarkt, w ktorym lepiej chyba ogladac
    niz kupowac.
    --
    Krzysztof Halasa