eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak traktują klientów w mbanku › Re: Jak traktują klientów w mbanku
  • Data: 2003-12-11 19:55:35
    Temat: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:g6dhtv80pto8lnbpmh2rf6np2jhr63qvad@4ax.com...
    > Osoba zwana Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    > napisała:
    >
    > > gornik <g...@g...w.pl> wrote:
    > > > Osoba zwana "Damian_P" <t...@o...pl> napisała:
    > > >> Trzeba bylo aktywowac przez karty kredytowe wtedy nie pyta i puszcza
    > > >> :-)))
    > > >
    > > > Równie dobrze możesz zamknąć oczy i stwierdzić, że nic nie
    > > > akceptowałeś bo klikałeś na ślepo
    > > Nie zgodzę się :)
    > > Jak nie wysyłasz bankowi oświadczenia o tym że zaakceptowałeś - bank sam
    nie
    > > może tego domniemywać, więc ma problem.
    > > Jak natomiast zaakceptujesz nie czytając, to już jest Twój problem w
    razie
    > > sporu.
    > Tak samo jak aktywujesz kartę debetową przez menu karty kredytowej - to
    > już Twój problem.

    Czemu zaraz problem. Karta jest w pelni aktywna i nie ma z nia zdnych
    problemow. A to ze mbank nie ma umowy to chyba jego problem, bo karta wedlug
    mnie podlega pod nowa ustawe

    Damian_P.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1