    From: "Kuba, Łódź" <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Date: Wed, 10 Dec 2003 18:25:54 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@217.113.231.31

    > Do tej pory uważałem mbank za najplepszy dla mnie na rynku. Ale chyba oni
    > uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.

    I dlatego założyłem konto w Inteligo. Mam SMS-y on-line, karty kodów
    przysyłają mi z duuuużym wyprzedzeniem, a przy normalnym codziennym
    korzystaniu opłaty za przelewy są do zniesienia. Jeśli przelewam 215 zł za
    czynsz do mojej spółdzielni mieszkaniowej, to 215,99 na prawdę nie zmienia
    istoty rzeczy. Poza tym wolę wnosić symboliczne opłaty i mieć w miarę
    porządny produkt nikt podniecać się badziewiem tylko dlatego że darmowe.

    Qba