  • Data: 2022-04-21 12:08:54
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Apr 2022 06:55:42 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > To było co innego - nadwyżka drukowanej kasy, która nie miała pokrycia w
    produkowsnych towarach i usługach.
    > Nic dziwnego, że napędzało to inflację.
    > Wypisz wymaluj jak teraz.
    > Choć teraz nic nie produkujemy, usługi to 60%.

    Kwestia definicji.
    Kafelki w łazience ułożyc ... ile kosztują kafelki, ile ułożenie?

    Kupic od producenta telewizory, sprzedac 2x drozej ... to do jakiej
    statystyki to wedruje?

    Wyciac dla firmie budowlanej, albo dla produkcyjne elementy stalowe
    "na laserze" ... to produkcja czy usługi?

    A produkcję jeszcze mamy, choc jakos schowaną.

    Zreszta zobacz na strukturę własnych wydatkow ... usługi bankowe
    to moze byc poważna pozycja :-)

    > Hmm, pytanie na ile nawis inflacyjny da się zrównoważyć obsługą laski - to w końcu
    też usługi...

    W katolickim kraju ?? :-P

    A poza tym co - panienki bedą za darmo pracować?

    No ale jakby tak panstwo zatrudniło młode i ładne urzędniczki, ktore
    udzielalby petentom konsultacji za urzędowe stawki, to może wszyscy
    byliby zadowoleni :-)

    J.