  • Data: 2008-05-15 14:59:04
    Temat: Re: Jak oni licza kredyt?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dokladnie. B. dobrze to ujales - mysle ze teraz spokojnie policzysz
    reszte przy dowolnych zalozeniach.

    Oczywiscie musisz uwazac, co wrzucili Ci w kapital (prowizja, oplata
    za usmiech, oplata za wyliczenie oplaty za usmiech, oplata za
    stekniecie i ubezpieczenie od prukniecia ;-), a cos moze doliczaja
    jako stala kwota co miesiac (+200 zl za dodatkowe ryzyko zwiazane z
    Afryka lub super ubezpieczenie od zalania mieszkania z wylaczeniem
    zalania przez wode).

    Innymi slowy - musisz miec pewnosc, ze masz prawidlowy kapital. Bo
    stope % raczej dobra.

    Pzdr

    MS