  • Data: 2006-06-14 07:09:54
    Temat: Re: Jak kupić mieszkanie?
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę kombinacja, ale przyszło mi do głowy, że na początku może mogliby
    wam pomóc rodzice albo jakiś kolega.

    Bierzecie kredyt w 4 osoby: ty, narzeczona, i rodzice któregoś z was. Za
    pół roku, jak już będziesz miał umowę i zdolność ty+narzeczona będzie
    wystarczająca, to składacie wniosek o odłączenie rodziców od długu.

    Ewentualnie najpierw narzeczona+rodzice, a potem jednocześnie odłączyć
    rodziców i przyłączyć ciebie.

    Uprzedzam że to teoria i nie wiem czy bank na to pójdzie i czy nie ma
    jakichś dodatkowych opłat za takie kombinacje.

    Karol