  • Data: 2006-06-15 11:09:33
    Temat: Re: Jak kupić mieszkanie?
    Od: "Tomek Dygała" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AAS" <A...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1150325905.497815.108360@i40g2000cwc.googlegrou
    ps.com...

    > Mimo to wydaje mi się, że jeśli przejdziesz się po
    > bankach, na pewno znajdziesz takich doradców, którzy się wysilą i
    > udzielą Ci kredytu mimo, że Twój przypadek nie jest przewidziany w
    > procedurach.

    moje doświadczenie z OF jest takie, że przy sprawach
    pozastandardowych nie ma co na nich polegać.

    Miałem sprawę pozastandardową i zacząłem od wizyty w OF gdzie
    okazało się że mogę zapomnieć o kredycie. Nie do końca uwierzyłem i
    zacząłem chodzić osobiście po bankach i znalazłem kilka opcji.

    Więc nie nalezy się zrażać, tylko odbyć pielgrzymkę od banku do
    banku...

    pzdr.
    Tomek D

    --