  • Data: 2006-06-14 22:58:25
    Temat: Re: Jak kupić mieszkanie?
    Od: "AAS" <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    mike napisał(a):
    > Za każdym razem najpierw jest 3 miesięczny okres próbny, a potem umowa na
    > stałe. Właśnie kończę 2. miesiąc okresu próbnego w nowej firmie, a kredyt
    > chciałbym dostać już. Znajdzie się jakiś bank, który mi da kredyt?
    Fakt faktem, że kredytów w detalu udziela się często wg procedur i
    bez konieczności wysiłku intelektualnego ze strony doradców knn /
    analityków. Mimo to wydaje mi się, że jeśli przejdziesz się po
    bankach, na pewno znajdziesz takich doradców, którzy się wysilą i
    udzielą Ci kredytu mimo, że Twój przypadek nie jest przewidziany w
    procedurach. Trzeba zrobić odstępstwo. Jak jesteś na okresie
    próbnym, mogą być problemy z załatwieniem takiego czegoś, więc
    proponowałbym pogadać z szefem o zmianie warunków zatrudnienia,
    żeby ułatwić życie bankowi i zwiększyć swoje szanse.

    > Jeśli nie:
    > W OpenFinance pytałem i mówią, że minimum to 3 miesiące zatrudnienia w
    > jednym miejscu, ale raczej 6 powinno być.
    Czy "raczej 6 miesięcy" oznacza, że raczej nie udzielą Ci kredytu
    jeśli pracujesz 5 miesięcy, czy może oznacza, że doradca OF raczej
    nie bardzo pamiętał co dokładnie wcześniej czytał? Wyobrażam
    sobie, że gdybym pisał takie procedury, to pewnie napisałbym coś o
    3 albo 6 miesiącach, ale z pewnością wspomniałbym też o
    możliwości udzielenia kredytu osobie, która pracuje na czas
    nieokreślony od 1 miesiąca i może udokumentować ciągłość
    zatrudnienia w okresie X miesięcy. Proponowałbym, żebyś jednak nie
    ufał tak bezgranicznie temu jednemu doradcy i wybrał się jednak do
    kilku oddziałów.

    pzdr
    AAS