  • Data: 2006-06-15 20:38:01
    Temat: Re: Jak kupić mieszkanie?
    Od: Tomasz Wrzodak <t...@g...no_spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2006-06-15 13:09, Tomek Dygała napisał(a):
    > Użytkownik "AAS" <A...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > moje doświadczenie z OF jest takie, że przy sprawach
    > pozastandardowych nie ma co na nich polegać.
    >
    > Miałem sprawę pozastandardową i zacząłem od wizyty w OF gdzie
    > okazało się że mogę zapomnieć o kredycie. Nie do końca uwierzyłem i
    > zacząłem chodzić osobiście po bankach i znalazłem kilka opcji.

    Moje zupełnie odwrotne - to panienka w Expanderze nie chciała nawet nic
    sprawdzać, a w OF dostałem propozycję lepszą, niż myślałem. Inna rzecz,
    że z winy banku ciągnie się to już 1,5 miesiąca.
    Jeśli chodzi o krótki staż w nowej firmie, ale z umową na czas
    nieokreślony, to nie powinno być problemów - ja nie miałem.
    Pozdrawiam,
    TW