    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Date: Fri, 21 Mar 2003 10:10:42 +0100

    Użytkownik citi69 napisał:
    > Panowie , nie kopmy juz lezacego. Trzeba przyjac, ze sa osoby które
    > pokochaly ta firme i nic nie zmieni ich opinii.
    > Sam mam konta we wszystkich trzech wirtualnych oraz PKO SA i nie potrafie
    > zrozumiec przywiazania do czegos co stale sie psuje i jednoczesnie twierdzi,
    > ze jest inaczej ;-).
    > Potwierdza sie prawda, ze wystarczy powtarzac w kólko to samo a ktos w to
    > uwierzy - marketing dziala :-))))
    > Mamy demokracje kazdy moze wierzyc w co chce.
    > (ide sprawdzic tabele prowizji bo chce wiedziec ile jutro zaplace za przelew
    > .....)

    Fju, fju, ale zes wywod strzelil. Ten kto nie biega z wywieszonym
    jezorem za darmowymi przelewani i oprocentowaniem wyzszym o 0,1%, jest
    ciemniakiem ulegajacym reklamie. Gratuluje. Zastanow ile tak na prawde
    kosztuje Cie posiadanie 4 kont oraz ciagla kontrola TOiP i procentow
    (nie tylko pod wzgledem finansowym).

    Przy okazji, wielu mi tu zarzuca, ze biore sobie rozne rzeczy do serca.
    Chcialbym Was uspokoic. Nic sobie do serca nie biore. Czesc moich postow
    to czysta prowokacja, czesc to drobne zlosliwosci, czesc oczywiscie jest
    odwzorowaniem moich pogladow. Ktore sa ktore oczywiscie nie powiem. I
    tyle. :-P

    Bartol