  • Data: 2002-10-12 10:07:18
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "SCz" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, ciekawe.
    > Ja jestem u nich tez prawie od poczatku tj. od czerwca 2001 i przelewy
    byly
    > po 0.99zl.

    Aa... tak, teraz pamietam, rzeczywiscie byly po 0.99, potem na ZUS cos tam
    podniesli...

    > placic za net, ewentualnie za telefon, a Inteligo umozliwia obsluge przez
    > telefon, bez oplat, wiec nie bylo problemu z platnosciami.
    > Teraz jest inaczej ale na poczatku bylo inaczej i to co w mBanku bylo niby
    > za darmo to musialbym zaplacic w innych oplatach np. na rzecz TPSA.

    Od lat mam stale łącze, wiec w ogole nie rozwazam takich zagadnien :)

    > Natomiast wprowadzenie oplat za prowadzenie konta ogloszono w lutym tego
    > roku. Wynika z tego, ze z konta korzystales w Inteligo najwyzej przez
    > miesiac to w zeszlym roku, wiec co sie martwisz oplata za prowadzenie
    konta,
    > nie miales nawet okazji tej oplaty doswiadczyc.

    Dokladnie, nie martwie sie w ogole, bo z Inteligo nie korzystam od dawna.
    Pamietam swoja kalkulacje:
    minimum 20 przelewow w miesiacu * 0,99 = 19,8zł (a jak ZUS to jeszcze sporo
    wiecej!).

    Wiec mam teraz tak:

    Utrzymanie eKonta w Lukasie (pro) - 7zł (wszystkie przelewy darmowe,
    VClassic z prawdziwego zdarzenia (osobny rachunek, 52 dni grace p)
    Utrzymanie konta ePKO - 9zł (również wszystkie przelewy darmowe (w tym ZUS)
    , darmowa wypłata w wielu bankomatach, wplata na konto darmowa prawie na
    każdym rogu ulicy :)) (placówki i ajencje)

    Aha, no i mBank darmowy - w sumie niewiele nowego dla mnie wnosi, z jego
    karty nie korzystam, ale jest gratis, wiec niech bedzie :))

    Czyli za 16zł/mc masz taką funkcjonalność, o jakiej w Inteligo nie pomarzysz
    ;))

    pzdr
    Seb