  • Data: 2002-10-12 21:33:42
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "SCz" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no ale wiesz jak z netem jest w Polsce, wiec to jest dosc istotne, akurat
    > dla ciebie nie wazne.

    Jasne, ale dostep staly do netu nie jest uwarunkowany bankiem - innymi
    słowy, nawet jakbym nie miał żadnego konta, i tak bym płacił za net...

    > a dla mnie 16zl to duzo, nie mam takich potrzeb jak ty i oszczedzam
    14zl/mc
    > ;-))

    Pewnie - na razie robisz ich(przelewów) niewiele, ale tego zawsze przybywa.
    W pewnym momencie może się to okazać niekorzystne z Inteligo.
    Nie atakuje tego banku, każdy bank może zmienić oferte i TOiP. Dlatego warto
    mieć rękę na pulsie i czytać grupę (i nie tylko) :))
    Na dzień dzisiejszy oferta Inteligo nie wytrzymuje konkurencji pod
    jakimkolwiek względem, niestety. Minusy ponad plusy, zdecydowanie.
    Gdy się coś zmieni, nawet założe u nich konto - nie mam awersji do marki,
    tylko analizuję oferte :)

    pzdr
    Seb