  • Data: 2002-10-12 09:29:49
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ao8jgj$ht7$1@news2.tpi.pl...
    > Nie, bylem ich klientem bardzo wczesnie, wtedy nie bylo oplaty za przelewy
    > obce i tej smiesznej kwoty za prowadzenie konta.
    > Przy mojej liczbie miesiecznych przelewow, konto Inteligo byloby baardzo
    > drogie w prowadzeniu.

    Hmm, ciekawe.
    Ja jestem u nich tez prawie od poczatku tj. od czerwca 2001 i przelewy byly
    po 0.99zl.

    Porownujac z mBankiem to wcale nie byl on dla mnie tanszy, bo musialem
    placic za net, ewentualnie za telefon, a Inteligo umozliwia obsluge przez
    telefon, bez oplat, wiec nie bylo problemu z platnosciami.
    Teraz jest inaczej ale na poczatku bylo inaczej i to co w mBanku bylo niby
    za darmo to musialbym zaplacic w innych oplatach np. na rzecz TPSA.

    Natomiast wprowadzenie oplat za prowadzenie konta ogloszono w lutym tego
    roku. Wynika z tego, ze z konta korzystales w Inteligo najwyzej przez
    miesiac to w zeszlym roku, wiec co sie martwisz oplata za prowadzenie konta,
    nie miales nawet okazji tej oplaty doswiadczyc.
    Chyba ze dla firm zrobili na poczatku jakas promocje.