  • Data: 2002-10-13 21:27:33
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "SCz" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O, i tu sie zgadzamy - jako uzupelnienie, jak chcesz sobie tam mrozic 100zł
    co dzien by nie placic za konto i nie przelewac nic...
    OK. Tylko... skoro masz inne, co daje Ci akurat Inteligo, czego nie mają
    inni ? Mniejsza o to, nie wnikam, Twoja sprawa.
    Zdania nie zmieniam, wszka własnie o to chodzi, by sobie dobierac konta do
    potrzeb.
    EOT