eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i księgowania › Re: Inteligo i księgowania
  • Data: 2003-03-25 15:51:03
    Temat: Re: Inteligo i księgowania
    Od: "Marek Dul" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5n8f9$c1c$...@n...onet.pl...
    >
    > Telefony odberają po 4 dniach ???
    > http://inteligo.pl/pomoc/faq-przelewy.html

    Telefonow nie odbieraja w ogole - probowalem trzy razy ostatnio, z
    tego raz z komorki i myslalem, ze mnie trafi. Najpierw dlugasne
    info o przejeciu przez PKO BP (jeszcze nie kliknalem, ze sie
    zgadzam), pozniej drugie info o zmianie nr rachunku, nie da sie ich
    chyba obejsc a potem ponad 15 min oczekiwania na polaczenie z
    konsultantem i "przepraszamy, prosze czekac...". Powinienem ich
    chyba pozwac o zwrot kosztow komorki ;-)
    Na zapytanie mailowe tez nie odpowiadaja. Od kiedy przejal ich
    PKOBP jakos obslugi jest dramatyczna.
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1