  • Data: 2014-02-24 21:47:27
    Temat: Re: Inteligo - ciekawy case - przelew
    Od: "Cutivate" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sawesk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Zauważyłem ciekawą rzecz w Inteligo.
    Przelew zrobiony dzis o godz. 19 zostanie zrealizowany dopiero jutro (widze
    go w oczekujących).
    Jednak pieniądze znikają z mojego konta juz teraz czyli o godz, 19. Nie mam
    ich już na koncie.
    Tym samym inteligo ma ma MOJE pieniadze w obrocie. Jeśli przelew wyjdzie
    jutro o 7 rano to znaczy, ze bank obraca moimi pieniedzmi przez 12 godzin za
    darmo.
    Czy to jest normalne? Czy w innych bankach jest tak samo?
    Czy nie powinno byc tak, ze dopiero jak pieniadze wychodza z konta to
    znikaja z mojego konta?
    Po zmianie oprogramowania przez Inteligo jest automatycznie robiona
    blokada na kwotę przelewu. Nie widać tej opcji przy sporządzaniu przelewu.
    Dopiero jak się kliknie "popraw" to się pojawia.