  • Data: 2014-02-26 13:17:35
    Temat: Re: Inteligo - ciekawy case - przelew
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 lutego 2014 12:28:06 UTC+1 użytkownik Sawesk napisał:
    > I o to mi własnie chodzi. Ze niektóre banki zarabiają na moich pieniadzach.

    Poszukaj Sobie godziny sesji wychodzących z Inteligo i przychodzących w banku do
    którego zleciłeś przelew i trochę Sobie rozjaśnisz jak to działa.,
    Poza tym jest tzw. "godzina graniczna"

    http://inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/operac
    je/przelewy/
    "
    Zleciłem przelew standardowy, kiedy zostanie on zrealizowany?

    03Przelew standardowy zlecony na rachunki prowadzone przez PKO Bank Polski jest
    realizowany niezwłocznie - w dacie zleconej operacji. Przelew do innego banku będzie
    zrealizowany jeśli zostanie złożony do realizacji najpóźniej przed godziną 14:30.
    W przypadku, złożonych do realizacji przelewów na rachunek prowadzony w innym banku,
    po godzinie 14.30, w których treści nie zostanie wskazana przyszła data realizacji -
    rachunek Zleceniodawcy zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a
    transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.
    Harmonogram sesji ELIXIR:

    Aby przelew został zrealizowany:
    I sesją ELIXIR - należy zlecić go do godziny 06:00,
    II sesją ELIXIR - należy zlecić go do godziny 11:45,
    III sesją ElIXIR - należy zlecić go do godziny 14:30.

    Przybliżony czas księgowania na rachunku przelewu przychodzącego z innego banku:
    I sesją ELIXIR - godzina 11:30
    II sesją ELIXIR - godzina 15:10
    III sesją ELIXIR - godzina 17:30

    Sesje ELIXIR odbywają się wyłącznie w dni robocze"