eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2003-10-30 07:38:03
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bnpet7$6rn$1@inews.gazeta.pl...

    > Po pierwsze primo Inteligo nie ma poczty wewnętrznej (ach jak to osłabia
    > jakość obsługi! ;-)))) Po drugie primo nie lubię dzwonić do banków, a
    > legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania na
    > listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka
    > ;-)))

    Odpowiadają. Tylko czasem trzeba długo poczekać. Albo oddzwaniają.

    Czy oddzwonił do Ciebie kiedyś jakikolwiek inny bank i po kolei odnosił się
    do _wszystkich_ sugestii i uwag odnośnie regulaminów, tabeli opłat,
    funkcjonalności ?

    Bo ja już zauważyłem, że tak to jedynie inteligo potrafi. Reszta jak będzie
    miała dobry dzień to wyśle maila 'dziękujemy, uwagi zostaną przekazane'... i
    tyle.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1