  • Data: 2003-02-14 07:32:59
    Temat: Re: ING też obniża oprocentowanie...
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a kto da Ci pewnosc ze na walucie zarobisz ?

    Patrz ostatnia aukcja obligacji. Kto jeszcze chce kupowac nasze zlote?
    Kolodko w koncu dopnie swego i na moj nos zobaczymy euro przynajmniej po 4,5
    i dolara powyzej 4

    > pewnie myslisz o roznicy kursu bo oprocentowanie lokaty $ to ok 1%
    > a euro ok 2 %
    > a wcale gospodarka europejska nie musi podniesc sie do galopu

    Mam lokate w koronach szwedzkich na 3,2%. Zarabiam podwojnie: na
    oprocentowaniu /co prawda nieco nizszym niz PLN/ i wzroscie kursu waluty /
    11% w SEK w ciagu roku/.
    Biorac jeszcze pod uwage o wiele mniejsze ryzyko trzymania waluty niz PLN,
    "wspaniale" fundamenty naszej gospodarki i nasze rodzime wariatkowo to dla
    mnie wybor jest prosty.

    pozdrawiam
    pawel