  • Data: 2003-03-24 02:10:13
    Temat: Re: ING i Visa Electron
    Od: Krystek <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:MPG.18e3beb1231ff54398976f@news.tpi.pl...

    > PINowanie zależy od POSa i od karty
    > Za jakiś czas wszędzie będziesz PINował:-(

    Hmmm. Szczerze powiedziawszy to jedynie raz musiałem wprowadzić PIN z
    klawiaturki podczas zakupów w sklepie. Mam Maestro a to Maestro przecież
    promuje na swoich ulotkach PIN-owanie w sklepach. Dziwi mnie więc fakt,
    że mimo obecności w punktach handlowych POS-ów z naklejkami "autoryzuj
    PIN-eim" sprzedawcy wciąż domagają się składania podpisów. Za każdym
    razem podpisuję wydruki z terminali i rachunki. Niewiele się zmienia w
    kwestii autoryzacji...

    K.