  • Data: 2012-12-17 17:46:07
    Temat: Re: ING - 200 wisienek.
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-17 17:39, tadek pisze:
> [...]
    żadnej operacji kartą, więc podpadam pod 7zł za kartę, a przed 28 grudnia 2012r
    zamknę konto.

    Z tego co wyczytałem na forum ING to przy zamykaniu rachunku jeśli nie
    ma wyrobionego limitu to opłata jest naliczana proporcjonalnie za dni
    'nowego cyklu'.

    > W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2012 10:50:42 UTC+1 użytkownik Luk napisał:
    > Jutro idę do oddziału i co mam powiedzieć, że chciałbym rozwiązać umowę bez
    wypowiedzenia z racji zmiany regulaminu? Czy mam przygotować jakieś pisemko? Co w
    przypadku, gdy robie rezygnacje z okresem wypowiedzenia? Wówczas opłata za grudzień i
    styczeń?

    Mówisz że nie nie zgadzasz się z nową TOiP i chcesz rozwiązać umowę bez
    wypowiedzenia. Jak zastrzeżesz kartę to opłat nie będzie i możesz sobie
    konto zostawić do stycznia ;)