  • Data: 2013-12-22 01:47:48
    Temat: Re: Getin Up, MC Mobile i 200zl zwrotu
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-20 07:44, ls pisze:

    > Dzieki wielkie za pomoc!

    No to się dziś chwilke pobawiłem ....
    IMO ta cała apka Mastercard Mobile, to ma raczej charakter stricte
    "informacyjny"
    bo tak czy siak chcąc zrealizować płatność trzeba zassać właściwą aplikacje
    np. mPotworka czy Cwanego Bila ;)

    Nie bardzo widze zeby był z niej jakis pozytek
    skoro juz wczesniej mialem w/w apki uPaida i np. SkyCash-a