eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis Ideal - uznali reklamację › Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
  • Data: 2006-06-14 20:46:49
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekM napisał(a):

    > Jestem jednym z klientów Fortisa, który nie dostał pierwszego wyciągu z
    > karty Fortis Ideal ("na dowód"). Oczywiście naliczono mi kartę za
    > nieterminową spłatę (spłaciłem 2 dni po terminie).
    >
    > Wysłałem do nich maila - w zasadzie w formie pytania, czy nie przewidują
    > anulowania automatycznie naliczonej opłaty za brak spłaty w terminie dla
    > wszystkich klientów z powodu powszechnie znanego problemu z
    > dostarczeniem pierwszego wyciągu. Oczywiście podałem własne dane
    > adresowe i poprosiłem - o ile to możliwe - o przesłanie wyciągu.
    >
    > Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
    > - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
    > przyczyn niezależnych od banku,
    > - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
    > - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
    > - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)
    >
    > Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
    > korzyść klienta.
    >
    > Marek

    W ubiegłym tygodniu wysłałem poleconym reklamację naliczonej opłaty. Do
    dzisiaj zero odpowiedzi, choć podałem wszystkie dane łącznie z mailem i
    komórką


    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1