eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis Ideal - uznali reklamację › Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
  • Data: 2006-06-14 21:43:32
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Markus Sprungk napisał(a):

    > W ubiegłym tygodniu wysłałem poleconym reklamację naliczonej opłaty. Do
    > dzisiaj zero odpowiedzi, choć podałem wszystkie dane łącznie z mailem i
    > komórką

    Następnym razem wyślij maila ;-)

    W zasadzie jestem zaskoczony, że odpowiedzieli, a w dodatku uznali taką
    reklamację. Tym bardziej, że maila wysłałem na adres info at
    idealnakarta.pl, a to chyba tylko taka "infolinia" prosprzedażowa, a nie
    kanał kontaktu z klientem :-)

    W każdym razie z mojej strony duży plus dla Fortisa.

    Aha, karta ma marny limit 1000zł, a wszystkich transakcji było na co
    najwyżej 200zł. I to jest jedyna usługa, z jakiej korzystam w tym banku,
    więc żadnym złotym klientem raczej nie jestem.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1