eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis Ideal - uznali reklamację › Fortis Ideal - uznali reklamację
  • Data: 2006-06-14 14:25:14
    Temat: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jestem jednym z klientów Fortisa, który nie dostał pierwszego wyciągu z
    karty Fortis Ideal ("na dowód"). Oczywiście naliczono mi kartę za
    nieterminową spłatę (spłaciłem 2 dni po terminie).

    Wysłałem do nich maila - w zasadzie w formie pytania, czy nie przewidują
    anulowania automatycznie naliczonej opłaty za brak spłaty w terminie dla
    wszystkich klientów z powodu powszechnie znanego problemu z
    dostarczeniem pierwszego wyciągu. Oczywiście podałem własne dane
    adresowe i poprosiłem - o ile to możliwe - o przesłanie wyciągu.

    Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
    - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
    przyczyn niezależnych od banku,
    - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
    - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
    - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)

    Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
    korzyść klienta.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1