  • 1. Data: 2013-04-27 20:36:01
    Temat: Re: EB --> TokenGSM od teraz na telefonach z systemem Windows Phone.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > z przyjemnością informujemy, że od 10 kwietnia 2013 r. jest
    > możliwe zainstalowanie tokenaGSM na telefonach komórkowych
    > z systemem Windows Phone (system ten jest dostępny m.in. na
    > telefonach Nokia serii Lumia oraz na wybranych modelach
    > telefonów HTC, Samsung czy LG).
    >
    > A co z tokenem na Androida?

    Jak to co?
    jest.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 2. Data: 2013-04-27 22:52:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Jak to co?
    > jest.

    Pod jaka nazwą i gdzie ukrywa się?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-04-27 23:10:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Pod jaka nazwą i gdzie ukrywa się?

    Co? Token do Eb na androida?
    Hm u mnie to było tak:
    J - ja
    K - Konsultant(ka)

    J - Dzień dobry KJ z tej strony. Chciałem prosic nowy token na telefon.
    [...weryfikacja, nazwisko panieńskie matki itp. ...]
    K - czy ma pan system operacyjny w telefonie?
    - Tak, android.
    - Czy mam panu wysłać token na androida?
    - Tak.
    - Więc przyjmuję dyspozycję wysłania tokena na system android na nr
    telefonu xxxxx. Kod do aktywacji tokena przyjdzie na adres
    email. Czy mogę jeszcze w czyms pomóc?
    - Nie, to wszystko. Dziękuję do widzenia.

    W czasie rozmowy telefon zabuczał, bo dostał sms z linkiem do pobrania
    .apk

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    The price one pays for pursuing any profession, or calling, is an intimate
    knowledge of its ugly side. -- James Baldwin

  • 4. Data: 2013-04-27 23:31:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > W czasie rozmowy telefon zabuczał, bo dostał sms z linkiem do pobrania .apk

    Dzięki. A można włożyć SIMkę, pobrać token i wyjąć SIMkę?
    Na zwykłej komórce tak można. Mój smartfon nadaje się
    niemal do wszystkiego -- poza telefonowaniem. :) VoIP
    niby działa, ale nie z FCN (mam dwie domowe bramki do
    FCN/Tlenofonu) ale z easyCALL a komórka nie działa, bo
    mam jedno miejsce na SIMkę, i to miejsce okupuje SIMka Aero2.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-04-27 23:48:42
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

> [...]
    > FCN/Tlenofonu) ale z easyCALL a komórka nie działa, bo
    > mam jedno miejsce na SIMkę, i to miejsce okupuje SIMka Aero2.

    Bosch, z tego co widzę, Twoje życie, to jeden wielki pierdolnik...

    --
    http://monter.fm/

  • 6. Data: 2013-04-28 00:28:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "monter.FM" 517c47bb$0$1225$6...@n...neostrada.pl

    > Bosch, z tego co widzę, Twoje życie, to jeden wielki pierdolnik...

    Dlatego, że zainwestowałem kiedyś w gówno, któremu na imię Tlenofon?
    Za sprawą Play -- korzystanie z FCN może stać się przeszłością. :)
    Już teraz FCN otrzymuje ode mnie nie 5 dych plnów na 2 miesiące,
    ale 2 dychy plnów na 5 miesięcy. :)

    Ani razu nie było z easyCALL tak, że miałem na smartfonie
    zieloną kropkę (oznaczającą czynną rejestrację) a nie można
    było do mnie dodzwonić się, co w wypadku FCN/Tlenofonu ma
    miejsce niemal stale.

    Nie spytam, co to wg Ciebie pierdolnik -- założę, że coś niedobrego.
    [i zaproponuje Ci szukanie sobie/Tobie znajomych poza mną]

    BTW -- testuję wciąż bezpłatny numer z easyCALL, którego
    ważność miała zakończyć się parę miesięcy temu.

    86 2236076 -- łomżyńska strefa

    Można dodzwonić się do mnie i ja mogę zadzwonić.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-04-28 00:46:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" klhji5$2jr$...@s...aioe.org

    > BTW -- testuję wciąż bezpłatny numer z easyCALL, którego
    > ważność miała zakończyć się parę miesięcy temu.

    W panelu jest data 11 marca br.

    Stan konta: 0.80 zł
    Data ważności: 11.03.2013
    Dodatkowe minuty: 0 min.

    ww. 80 groszy daje easyCALL na dobry początek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'