  • 1. Data: 2013-04-25 17:32:18
    Temat: KK Citi vs CashBack
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    nie dosuzkałem się w regulaminie ani TOiP więc pytam grupowiczów - czy
    cashback z KK citi jest traktowany wciąż jako transakcja bezgotówkowa i nie
    powoduje naliczania odsetek (abstrahując od terminologi 'bezgotówkowa' i
    otrzymywania rzeczonej gotówki)?

  • 2. Data: 2013-04-25 17:58:13
    Temat: Re: KK Citi vs CashBack
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 15:32:18 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > nie dosuzkałem się w regulaminie ani TOiP więc pytam grupowiczów - czy
    > cashback z KK citi jest traktowany wciąż jako transakcja bezgotówkowa

    A jest w ogóle możliwy?

    AK

  • 3. Data: 2013-04-25 18:30:11
    Od: W <w...@w...pl>

    Andrzej Kubiak wystukał, co następuje:

    > A jest w ogóle możliwy?

    W sumie dobre pytanie :D

    To poprawię się: czy CB z KK citi jest możliwy a jeżeli tak, to jak jest
    traktowany? ;)

  • 4. Data: 2013-04-25 18:55:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 16:30:11 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > W sumie dobre pytanie :D

    Zadawanie dobrych pytań jest sztuką. :)

    > To poprawię się: czy CB z KK citi jest możliwy

    Z tego co wiem, cashback tylko z debetówek.

    > jak jest traktowany? ;)

    W świetle powyższego: jak różowy jednorożec. :)

    AK

  • 5. Data: 2013-04-25 19:10:51
    Od: W <w...@w...pl>

    Andrzej Kubiak wystukał, co następuje:

    > Z tego co wiem, cashback tylko z debetówek.

    Ha! zgłębiając ogólnie temat CB trafiłem na stronę citi (z google) i jak byk
    stoi:
    "Płacąc kartą debetową MasterCard PayPass lub Maestro możesz jednocześnie
    wypłacić gotówkę z konta."
    (pomijam, że znalezienie tego bezpośrednio na ich stronie jest chyba
    awykonalne =,=)

    > W świetle powyższego: jak różowy jednorożec. :)

    a szkoda...

  • 6. Data: 2013-04-25 23:38:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > "Płacąc kartą debetową MasterCard PayPass lub Maestro możesz jednocześnie

    My, klienci z szarej strefy Dobrego, nie robimy takich numerów...
    KK Citi ma swoją dobrą stronę, którą jest możliwość opłacania periodyków.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-04-26 07:40:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 15:32:18 +0000, W napisał(a):

> [...]
    > nie powoduje naliczania odsetek (abstrahując od terminologi
    > 'bezgotówkowa' i otrzymywania rzeczonej gotówki)?

    Teoretycznie może i jest możliwy ale poszedłby prawdopodobnie jako
    wypłata gotówkowa tak jak wypłata z bankomatu.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-04-26 14:20:30
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 23:38:10 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > My, klienci z szarej strefy Dobrego, nie robimy takich numerów...
    > KK Citi ma swoją dobrą stronę, którą jest możliwość opłacania periodyków.

    W takim Auchanie mozna kupic cos w rozsadnej cenie (placac Citkiem), po czym w
    punkcie obslugi klienta zwrocic towar, otrzymujac gotowke.
    Nie badalem, jaka jest gorna granica tego "cashbacku", ale desperaci potrzebujacy
    gotowki moga sprobowac ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2013-04-26 23:32:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 0...@g...co

> [...]

    : jest gorna granica tego "cashbacku", ale desperaci
    : potrzebujacy gotowki moga sprobowac ;)

    Łatwiej w realu i Leroju. W Auchan tankuje mleko -- na
    razie wg mnie Auchan nie ma niczego ciekawego poza mlekiem,
    ale w realu za 2.50 pln można kupić 2 litry kefiru. [chyba
    ze Śląska]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-04-29 11:00:50
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 23:32:06 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Łatwiej w realu i Leroju. W Auchan tankuje mleko -- na
    > razie wg mnie Auchan nie ma niczego ciekawego poza mlekiem,
    > ale w realu za 2.50 pln można kupić 2 litry kefiru. [chyba
    > ze Śląska]

    To u mnie na odwrot: Auchan w wiekszosci artykulow najtanszy, w Realu i Tesco tansze
    czasem sa rzeczy na promocji, a i to nie zawsze.

    --
    pozdr.
    ls