  • Data: 2003-12-11 00:15:24
    Temat: Re: Domy Maklerskie
    Od: "Neo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:br7amg$7gg$2@inews.gazeta.pl...

    > "www" <a...@w...pl> wrote in message

    > wniosku
    > taka szczera rada..
    > Jak sie nie znasz to lepiej kup fundusz bedzie taniej i na pewni mniejsze
    > ryzyko.
    >
    > A tak w ogole to wycofujac pieniadze z banku i kupujac cokolwiek na
    gieldzie
    > musisz byc gotowa, ze stracisz czes pieniedzy, bo ceny akcji ida w gore,
    ale
    > tez spadaja i to nawet o kilkadziesiat procent w ciagu tygodnia.
    >
    > Moja propozycja to poinwestuj "na sucho" w jednej z gier gieldowych,
> [...]

    Ja od pewnego czasu "bawie sie" w fundusze inwestycyjne, ale tylko fundusze
    akcyjne one przynosza najlepszy i najszybszy zysk (seb3, skarbiec akcja, PZU
    krakowiak) jak dobrze trafisz na niski kurs to w caigu tygodnia od kwoty
    dysponujesz mojesz ladna sumke wyciagnac :) byly czasy ze od 1200zl dziennie
    zarabialem 30zl. Musisz sie oczywiscie tez liczyc z tym ze bywaja spadki.
    Ale ogolnie i tak cosik zarobisz :) wiec to w miare bezpieczne ulokowanie
    pieniedzy.