  • Data: 2003-12-10 14:30:01
    Temat: Re: Domy Maklerskie
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "www" <a...@w...pl> wrote in message
    news:br732k$nsi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witajcie
    >
    > mam dylemat. chcialabym ulokowac 15 tys zl na gieldzie bo doszlam do
    wniosku
    > ze nie oplaca mi sie juz trzymac na lokatach w banku. Ale nic nie znam sie
    > na GPW.
    taka szczera rada..
    Jak sie nie znasz to lepiej kup fundusz bedzie taniej i na pewni mniejsze
    ryzyko.

    A tak w ogole to wycofujac pieniadze z banku i kupujac cokolwiek na gieldzie
    musisz byc gotowa, ze stracisz czes pieniedzy, bo ceny akcji ida w gore, ale
    tez spadaja i to nawet o kilkadziesiat procent w ciagu tygodnia.

    Moja propozycja to poinwestuj "na sucho" w jednej z gier gieldowych,
    zobaczysz jak to dziala, a przy okazji ochronisz portfel.
    Zdecydowanie nie chcialbym Ciebie zniechecac, ale pamietaj ze trzeba troche
    wiedziec i miec troche szczescia na gieldzie.

    pozdrawiam,