eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDobre pytanie › Re: Dobre pytanie
  • Data: 2012-10-17 14:52:51
    Temat: Re: Dobre pytanie
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    quiris pisze:

    >> Jednak w BP nie ma wiadomych naklejek a rozmowa ze
    >> sprzedawczynią nie przyniosła nic Dobrego.
    >
    > Z doświadczenia wiem, że sprzedawcy w BP z reguły informują, że się nie da. Gdy się
    upieram, że się da, bo już realizowałem wypłatę tą usługą, to wołają kierownika i ten
    kierownik informuje, że się da i instruuje sprzedawców, jak Cash Back wykonać ;)
    >
    > Podobnych problemów nie miałem na Orlenie. Tam zawsze sprzedawcy wiedzieli, jak to
    się robi.

    No to ja miałem dokładnie odwrotnie. BP - bez problemu, Orlen - niedasie.

    --
    MiCHA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1